donderdag 30 juli 2015

Daar was ik al bang voor!

waar ik bang voor was gebeurde ook echt.....
mijn werk en privé leven slokte veel van mijn tijd op waardoor gewoon geen tijd had om te bloggen maar ik probeer er alles aan te doen om weer terug te komen!

nu even een update over nagels!
wat zijn nou leuke dingen en natuurlijk makkelijke dingen om te doen waardoor je nagels er toch nog top uit zien?

vrouwen, zeker moeders willen er ook leuk uitzien, maar kinderen en het huishouden doen slokt zoveel tijd op dat ze 's avonds op de bank ploffen of zelfs al naar bed willen....
maar verzorgde nagels hebben is wel een prioriteit alleen ze komen er niet aan toe

met deze voorbeelden zullen mensen zeggen nou naar welke salon ben jij geweest?
hoe leuk is het dan om te zeggen ooh dat? dat doe ik zelf!








hier links zie je leuke nagels, groene ondergrond met witte crack nagellak erover heen

heel simpel en binnen een paar minuutjes heb je zelf deze leuke nagels!









wat heb je nodig: 

- groene nagellak, ik gebruik hem van opi maar elk ander merk kan natuurlijk ook gewoon
- witte cracknagellak



wat doe je:

je zorgt dat je gewone blanke nagels heb, geen resten meer van oude nagellak of wat dan ook...

je begint met de groene nagellak, vaak heb je aan 1 laag niet genoeg.
zorg dat de eerste laag goed droog is voordat je de 2e laag aanbrengt!

als ook je 2e laag er op zit en goed is opgedroogd kun je de crack nagellak aanbrengen!

ik gebruik witte omdat ik deze kleurencombinatie wel leuk vond maar je hebt net als van de gewone nagellak ook giga veel kleuren van de crack nagellak

ik heb 1 streep in het midden van mijn nagels gedaan maar natuurlijk kun je ook allerlei andere mooie figuren e.d. maken!

nu ben je helemaal klaar en heb je leuke frisse nagels met een leuk tintje van de crack nagellak


binnenkort volgen er meer voorbeelden van makkelijke nail art die je binnen een paar minuten gedaan kan hebben!

tot de volgende keer en veel plezier met uitproberen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten