vrijdag 28 augustus 2015

Kan het nog drukker??

Denk je de hectische periode eindelijk achter de rug te hebben... Nee hoor het kan dus nog erger!!!

Nadat je geen vakantie heb kunnen vieren doordat iemand uit je omgeving ernstig ziek is geworden, werken en proberen je sociale leven nog bij te houden ben ik afgelopen woensdag toch weer begonnen met school....

Nog een keer een jaar overdoen zonde van je tijd eigenlijk maar ja zonder school kom je ook nergens!

Dit jaar maar weer dezelfde ellende doormaken door weer keihard te leren ondanks dat het thuis niet helemaal op rolletjes loopt....

Toch probeer ik ook nog zo veel mogelijk wat te plaatsen op mijn blog maar helaas slokt de rest veel te veel tijd op vandaar vanavond nog een extra bericht waar jullie echt wel op zitten te wachten

Ik zou zeggen blijf me volgen en tot later!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten