dinsdag 29 september 2015

Waarom nu?

je denkt dat je het allemaal wel goed voor elkaar hebt
dat niets of niemand je geluk in de weg staat en dan?
toch neemt je leven dan een rare wending en stort alles in elkaar als een kaartenhuis

zo voelde ik mij 6 maanden geleden en eigenlijk als je denkt dat je weer uit dat dal krabbelt
donder je er net zo hard weer terug in

gebeurt er iets positiefs, staat er toch weer iets 3x zo negatiefs om het hoekje te wachten op zijn beurt
nu staat voornamelijk spanning centraal in mijn leven...
morgen is mijn 2e keer afrijden voor rijbewijs B, maar dat is het niet alleen ook de spanning van mijn thuissituatie die er niet echt aan mee werkt...

gister had ik een redelijke dag, spanning ging al in de lucht maar na een weekend hard werken even wat rustiger aan doen, maar dan komt zo'n dag als vandaag waarvan je denkt dat je beter de hele dag in je bed had kunnen blijven liggen
want wat je ook doet, niets maakt het beter

morgen dus voor de 2e keer op en dan sta je al stijf van de stress en nu??
nu hoop ik door dit verhaal te schrijven dat mijn stress een beetje weggaat
ik voel me nu al een stuk beter dus laten we hopen dat ik me morgen ook zo voel!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten