donderdag 18 juni 2015

Een hele andere wending!

wauw.....
ik heb nu alweer een tijdje niets op mijn blog gezet en dat heeft ook zo zijn redenen....

mijn leven heeft een beetje een nare wending gekregen....
een dierbaar persoon in mijn leven heeft een zeer nare diagnose gekregen dus mijn leven heeft een beetje op zijn kop gestaan....

nu wil ik toch wel proberen zoveel mogelijk weer te schrijven!

helaas heb ik mijn examens ook niet gehaald dus ik heb een rot week gehad....
hopelijk gaat het komende weken beter en krijgt ik wat rust in mijn hoofd!

ik hoop dat het voor andere mensen wel beter is gegaan en ik hoop dat andere mensen niet hoeven mee te maken wat ik doormaak op het moment!

ik hou het kort dus ik zeg tot de volgende keer en bedankt alvast voor jullie begrip!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten