woensdag 3 juni 2015

Jeetje wat een werk!

doordat er wat dingetjes zijn gebeurt de afgelopen paar dagen ben ik super druk geweest en heb ik eigenlijk geen tijd gehad om te bloggen, gelukkig heb ik nu een lekker avondje waarop dat wel kan.

vanaf afgelopen vrijdag moet ik het hele huishouden doen, wassen, strijken, stofzuigen, boodschappen, koken nou noem het maar op.....

en nu besef ik eigenlijk wel wat moeders al wel niet moeten doen!
ik moeten koken voor 3 personen, was doen van 4 personen en zorgen dat er brood is en andere dingen om te eten omdat ik anders niet eens kán koken.....

maar ja hopelijk is het snel afgelopen en mag ik binnenkort lekker van mijn vakantie gaan genieten!

jammer genoeg stop ik er nu dan ook weer mee om te bloggen, omdat ik eigenlijk maar weinig inspiratie heb over wat ik nou eigenlijk nog kan zeggen haha

ik wens jullie allemaal nog een fijne nacht en een lekkere werkdag morgen!
het is bijna weekend!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten