dinsdag 9 juni 2015

Mmm het verloopt niet echt heel erg soepel

de strijd is begonnen, de strijd tegen de nicotine shotjes.....
stoppen met roken is moeilijk dan ik had verwacht.....
helemaal omdat er in mijn omgeving veel gerookt wordt....

gelukkig ben ik al wel veel geminderd!!
maar nu nog op naar het stoppen...
ik merk nu wel aan mezelf dat ik weer meer begin te roken dan dat ik wil dus ik moet mezelf toch wel even in de hand houden...

gelukkig krijg ik wel steun van mijn omgeving wat het voor mij erg makkelijk maakt
ik vraag me af of mensen zich hier in herkennen?

als ik aan het werk ben heb ik geen moeite om van de sigaretten af te blijven, maar nu ik vakantie heb en veel thuis zit steek ik er al snel uit verveling 1 op.....
dat moet ik stoppen en ik moet mezelf bezig zien te houden daarom wil ik een scrapbook gaan maken.....
ik heb als hobby ook altijd gehad om 3D kaarten te maken en wie weet misschien dat ik daar wel mee verder gaat...
door school, werk en natuurlijk mijn relatie en andere sociale contacten heb ik er de laatste jaren weinig meer aan gedaan maar misschien dat ik nu toch ga beginnen totdat ik begin met mijn thuisstudie....

nog een paar daagjes en dan is het zover, dan hoor ik of ik geslaagd ben of niet!!
spannend!!!!!
ik ben benieuwd en ik zal zo snel mogelijk laten weten wat het is geworden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten