zondag 7 juni 2015

Het moment is dan toch daar.....

de titel zegt het al
het moment is eindelijk daar!

ik ga een stap zetten naar een heel nieuw leven eigenlijk!
ik ga stoppen met roken!

het werd eindelijk tijd vond ik zelf en nu mijn moeder ook stopt, vind ik dat het voor mij ook het beste moment is....
ik ben al begonnen met minderen, van bijna een pakje per dag naar nu maar 6 sigaretten op een dag

later wil ik het verder af gaan bouwen en uiteindelijk natuurlijk gewoon helemaal stoppen, als je kijkt hoeveel dat straks scheelt in je portemonnee dan ben je wel blij dat je bent gestopt......

nadat ik ben gestopt wil ik helemaal anders gaan leven, ik wil meer gaan sporten en toch een paar kilootjes kwijt raken!
stoppen met roken zie ik als een heel nieuwe hoofdstuk en daarom dat ik denk ik ook ga voor een nieuw uiterlijk!

mijn mooie, lange blonde lokken inleveren voor een wat kortere coupe, tot net over mijn schouders de kleur twijfel ik nog een beetje over maar ik denk dat ik mijn haren gewoon blond laat...

ach eerst maar het roken doen en dan zie ik de rest vanzelf wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten