dinsdag 26 mei 2015

eindelijk!!!

na een paar dagen nog hard leren en werken, vandaag dan officieel klaar met mijn examens!!
hoe ik dat gevierd heb? met een proefrijles!!

vandaag ook gelijk mijn eerste rijles gehad en jeetje wat vond ik dat spannend, maar gelukkig is alles goed gegaan, niemand gewond geraakt hahaha 
ik heb gelijk alles geleerd eigenlijk, schakelen en richting aangeven, en mocht gelijk al zelf naar huis rijden!

eerst wilde ik niet beginnen, maar nu ik het eenmaal een keer gedaan heb wauw kan niet wachten tot mijn volgende les!

gelukkig heb ik nu lekker vakantie, geen examens meer, geen school meer dus ik ga lekker genieten!

jammer genoeg heeft mijn werk en mijn leerwerk veel van mijn tijd opgeslokt waardoor ik weinig tijd over had om nog even een berichtje te plaatsen, maar binnenkort wil ik een aantal extra berichten plaatsen waar ik het graag over wil hebben!

dus tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten