maandag 11 mei 2015

stress!!

ja hoor het is weer zover
de boeken en schriften komen weer tevoorschijn net als de dextro en de energy drinks
en natuurlijk worden de chocolade repen weer ingeslagen!
spelletjes en eigenlijk alle leuke dingen worden voor de komende weken in de kast gezet
want de examens zijn weer begonnen!!

ik ken het want ik heb morgen zelf mijn eerste examen en dacht ik ga er toch even gauw nog over bloggen
voor de meeste mensen zijn vandaag de examens al begonnen, maar gelukkig had ik vandaag nog een lekker dagje vrij om te kunnen leren voor de komende examens...

ik wens iedereen heel veel succes met de examens en ik hoop dat het voor iedereen goed afloopt!
en geen paniek als je zakt, je komt er uiteindelijk wel!

heel veel mensen lopen al weken te stressen en zijn er al weken mee bezig, maar ik heb eerlijk gezegd niet echt het gevoel dat ik morgen examens heb voor mijn Havo diploma!
maar ik denk wel zodra ik in de gymzaal zit met de blaadjes voor me dat ik zoiets heb van ooh het is toch echt zover!

ik ga mijn best doen en ik hou jullie op de hoogte van hoe het is gegaan elke dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten