woensdag 27 mei 2015

mmm wat vinden jullie?

ik wil jullie mening weten!

de meeste mensen, ik denk iedereen wel, leeft toe naar het moment dat je een vriend of vriendin krijgt, gaat trouwen en kinderen krijgt en zo een eigen gezin begint.

trouwen is in ons land vanzelfsprekend eigenlijk, maar hoe zit het met een huwelijk tussen 2 dezelfde geslachten?

nu is er veel in het nieuws dat Ierland ja heeft gezegd tegen het homo huwelijk en ikzelf vind het iets heel erg moois, maar wat ik niet snap is dat er nog steeds zo veel mensen zijn die het niet goedkeuren!

als een man op een man valt i.p.v. op een vrouw vind ik dat het gewoon moet kunnen toch?
ieder mens  verdient het om zijn of haar geluk te vinden, of het nou is met iemand van een ander geslacht of iemand van hetzelfde geslacht!

soms zie ik 2 vrouwen hand in hand over straat lopen en dan denk ik, RESPECT!
zij durven er openlijk voor uit te komen! mannen die homo seksueel zijn worden in elkaar geslagen, omdat zij gelukkig zijn met een man in plaats van een vrouw... zij mogen geen eigen keuze maken over hun eigen geluk!
laat ook die mensen genieten van het geluk, met de liefde van hun leven en zij verdienen het ook om het officieel vast te laten leggen net als een man en een vrouw dat kunnen doen!
jammer genoeg zijn er nog zoveel vooroordelen van mensen als anderen geen hetero zijn!

ik ken ook een paar mannen die op mannen vallen en zij durven er ook openlijk voor uit te komen, maar ik zie wel angst in hun ogen, omdat ze bang zijn wat mensen van hun denken!
dat is toch te gek voor woorden?
elke dag over je schouder moeten kijken of er iemand achter je loopt die jou misschien wel wat wilt aandoen omdat je homo of lesbi ben....

denk eens bij jezelf, als ik nou op hetzelfde geslacht zou vallen, hoe wil ik dan behandeld worden?
je bent nog steeds dezelfde persoon alleen je voorkeur qua liefde is anders!

ik wil tegen de mensen zeggen die nog niet uit de kast durven te komen of bang zijn op vooroordelen van zijn of haar omgeving, dat je gewoon bent wie je bent en ze moeten het maar accepteren!

gelukkig is in veel landen het homohuwelijk toegestaan, maar in lang nog niet alle landen en ik vind het nog steeds schandalig!!
er moet meer aandacht besteed worden aan de vrijheid van de mens, zo is dat toch ook in Nederland?
in Nederland mag iedereen toch vrij zijn? zelf zijn of har eigen keuzes maken?

ik hoop hiermee mensen te kunnen inspireren en ik hoop dat ik mensen hiermee kan helpen om er voor uit te komen dat je homo of lesbi bent, ikzelf ben hetero dus in mijn ogen zal het vast heel anders zijn en veel makkelijker zijn... maar schaam je niet als je op hetzelfde geslacht valt of misschien zelfs op allebei de geslachten want alles kan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten