zondag 17 mei 2015

het loopt over!

mijn hoofd loopt nu toch echt een beetje over van al die informatie....
gelukkig nu even pauze genomen om toch nog even snel een berichtje te plaatsen!!

de eerste wereldoorlog, de tweede wereldoorlog, maar je hebt ook nog de koude oorlog en vergeet dan de republiek niet en duitsland en poeh poeh ik snap als je hier moe van wordt want ik heb hetzelfde gevoel....

ik ben al dagenlang gewoon de hele dag bezig met geschiedenis en hoe goed ik ook mijn examen ben ingegaan zo gestresst ben ik nu!

ik weet niet wat ik moet verwachten van geschiedenis....
Frans is gewoon lezen net als Nederlands en Duits, maar geschiedenis pffffff ben benieuwd...

ik wil alle havo leerlingen heel veel suc6 wensen met geschiedenis als ze dat hebben!
ik hoop dat het morgen goed komt en ik hoop voor mezelf dat ik morgen wat rustiger ben

ik ga mijn best doen want ja meer kan ik toch niet...
ik heb jullie weer even op de hoogte gehouden en morgen komt er waarschijnlijk nog wel een extra bericht van me!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten