dinsdag 19 mei 2015

Je hebt van die mensen

Soms kom je mensen tegen in je leven en dan denk je ooh wat heb ik het toch goed!

Schijn bedriegt helaas....

Iedereen heeft het denk ik wel eens meegemaakt..
Vrienden komen en gaan!

Maar wat dan het ergste is dat jij altijd de schuld krijgt als het mis gaat, in sommige gevallen is het misschien ook wel zo maar vriendschap komt het van 2 kanten...

Als je een vriend of vriendin kwijt raakt moet je er niet te lang om treuren
Het heeft dan zo moeten zijn en je moet er maar het beste van maken, probeer er altijd boven te staan!

Als een vriendin, eerst je beste vriendin,  alles probeert te doen om je te kleineren gewoon denken ach ik heb wel een leven en zij vind mijn leven blijkbaar heel interessant!

Ik wilde dit even delen, omdat ik hier ervaring mee heb en ik weet hoe het voelt, maar meerdere mensen zullen dit kennen
En dan vraag ik mij best wel af hoe zijn jullie er mee omgegaan??

Als jullie je herkennen in mijn verhaal wees niet bang om een reactie achter te laten!

Uiteindelijk kom je de juiste mensen tegen in het leven!
Geniet er gewoon van en laat je niet kennen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten