donderdag 21 mei 2015

oeps gemist!

wauw gister niets op mijn blog geplaatst...
gister een lange zit gehad bij mijn examen Wiskunde....
3 uur lang! 3 uur!!!!

maar toch had ik het erger verwacht....
nu maar beginnen met leren voor mijn volgende en tevens ook laatste examen aardrijkskunde!
kan niet wachten, aankomende dinsdag gaat de vlag uit, staat de drank koud en ga ik heerlijk genieten van een welverdiende vakantie!

wat een bagger weer hebben we toch steeds....
nu regent het keihard om over de wind nog maar niet te spreken!
wat doen jullie als het regent??
beetje tv kijken of gaan jullie met zijn allen spelletjes spelen?

soms heb je weleens van die dagen dat je zit te denken, waar moet ik het in godsnaam over hebben?
ik zit dus op dat punt....

ach ja zodra ik wel weer wat leuks te melden heb is het zo te zien op mijn blog!
ik wens jullie veel plezier tijdens de regen.....
ga je niet vervelen, maar ga lekker een spelletje doen of knutselen wat ik ook altijd deed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten