dinsdag 19 mei 2015

songfestival liefhebber!

jaa de hele wereld is weer in de ban van het Eurovisie songfestival natuurlijk!
vandaag is de eerste halve finale donderdag de tweede en zaterdag dan de ECHTE finale!

ik heb mijn favorieten van vanavond al gevonden!
jeetje wat is het weer een spektakel!
maar toch ook zoo leuk om gewoon lekker op de bank te gaan zitten en het songfestival te kijken
elk jaar zit ik weer samen met mijn moeder te kijken en het blijft leuk (zelf een beetje jury spelen natuurlijk)

Nederland was zeer mooi, ik had het liedje nog niet gehoord van onze trijntje, maar wat deed ze het goed! zeker 1 van mijn favorieten...
de nummers daarvoor vond ik zelf wat minder, ze sprongen er niet echt uit helaas maar toch een prachtige prestatie als je daar durft te staan!

bij Denemarken kreeg ik echt een lekker zomergevoel, een heel vrolijk nummer waardoor je echt zin kreeg in het strand of gewoon een gezellige barbecue!
heel leuk gezongen en goed gezongen natuurlijk, het leek wel beetje de kant op van one direction....

mijn absolute favoriet tot nu toe is Rusland, wooow wat een prachtig nummer!
echt ik kreeg gelijk kippenvel en als ik kippenvel krijg van een nummer moet het zeker goed zijn!
was ook echt een hele mooie show niet teveel gedoe eromheen, maar gewoon net genoeg in 1 woord GEWELDIG!

vorig jaar kreeg ik kippenvel van het nummer silent storm uit noorwegen, af en toe luister ik het nummer nog steeds en dan kan ik gewoon echt een knop omzetten en lekker even genieten!

ik ben heel erg benieuwd naar de halve finale van donderdag, kan niet wachten!
natuurlijk zitten wel dan allemaal weer klaar met lekkere hapjes op tafel en de fles cola zodat je niets mis van het wereldwijde spektakel!

nu maar wachten op de uitslag en hopen dat wij natuurlijk naar de finale mogen, zet hem op NL!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten