zaterdag 16 mei 2015

pfff wat een drukte!

nu al een paar dagen geen nieuwe berichten meer geplaatst...
druk met leren voor mijn examens, druk met werken en natuurlijk een sociaal leven!!

donderdagavond was even een lekker ontspannend avondje, lekker naar kraantje pappie geweest in de feesttent!
was heel erg gezellig, maar de volgende dag kwam het toch weer aan op leren...

dinsdag heb ik examen Duits gehad en die ging niet erg goed....
het was een bundel van een aantal teksten waar ik vragen over moest maken en het was echt heel er lastig...
dat hoorde ik van meerdere mensen, veel mensen waren niet eens op tijd klaar....

maandag heb ik geschiedenis en frans en ik ben nu al wekenlang bezig met het leren van geschiedenis.....
frans is ook teksten lezen dus daar kan ik niets voor leren, maar geschiedenis wel en dat is echt heel veel....
10 tijdvakken en 3 contexten van Duitsland, de Republiek en de koude oorlog, gelukkig zijn die laatste 3 contexten wel alleen herhaling!!

maandag tot en met woensdag is het weer stressen en gaan met die banaan en daarna nog maar 1 examen te gaan!!!
de laatste dag 26 mei heb ik alleen nog maar Aardrijkskunde...

ik hoop voor de rest van de examenkandidaten dat zij het ook nog even volhouden!
en dan maar hopen op een mooie uitslag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten