dinsdag 12 mei 2015

NR 1 gehad!

ja ja het eerste examen zit er voor mij dan op!
het viel me eigenlijk wel mee, voor mijn gevoel ging mijn examen wel goed...
ik hoop dat het bij de anderen ook goed is gegaan!

morgen nog een Duits examen en dan zit het er voor deze week alweer op!
ik vind het heel raar, omdat ik er zo lang naar toe heb geleefd van ooohh over paar maanden heb ik dan mijn examens en nu heb ik er gewoon al 1 gedaan!

het vwo examen Nederlands was veel te moeilijk heb ik gehoord...
er waren al zo'n 27.000 klachten binnen gekomen en zelf hoogleraren Nederlands zeiden dat het te moeilijk was...

hopen voor die mensen dat er een oplossing bedacht wordt, want het zou jammer zijn als mensen zakken door een te moeilijk examen!

nou komende week weer aan de studie voor maandag
maandag geschiedenis en Frans....
gelukkig hoef ik voor de talen niets te leren en dat scheelt zeker een hoop
alleen een woordenboekje er voor nodig en je bent klaar voor het examen haha

ik maak me het meest zorgen over wiskunde, aangezien wiskunde niet mijn sterkste vak is.....
maar ja ik zal het allemaal wel zien!

wens me nog succes voor de rest van de examens en ik hou jullie op de hoogte over hoe het is gegaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten